3 månader!

Idag blir Penny hela tre månader. Älskade, älskade unge! Det känns verkligen som hon har varit på utsidan så mycket längre än tre månader, hon känns liksom så självklar. Det kanske har att göra med att jag så tidigt och så starkt visste att det var en liten Penny som låg därinne, och att hon kom ut och var på precis samma sätt som i magen, oerhört snäll. Fast det är en bestämd liten dam med humör vi har att göra med, jag trodde inte att så små kunde ha så mycket vilja...



Älskade skrutt och jag på uppvaket ca 2 timmar efter att hon kommit ut, en sliten nybliven mamma men så glad och förundrad över världens mest perfekta bebis.


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Charlie - NY BLOGG! (fd myshoebox.se)

Grattis till henne! Tiden går så himlafort med de små, Charlie blir 6 månader på söndag :O

2011-08-12 @ 22:21:23
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: fifi

Grattis till Penny och grattis till dig som har varit mamma i 3 månader! Jag kan knappt föreställa mig hur mitt liv var innan Elly föddes…



Kl. 12 blir jättebra! Kan inte du maila mig så kan vi byta nr ifall någon av oss skulle bli lite sen eller nåt, man vet ju aldrig…



[email protected]

2011-08-13 @ 19:31:32
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0