Fjortis om ett ögonblick

Jag har sagt ganska länge att det antagligen blir roligare och roligare ju större Penny blir, när hon kan sitta med i en stol vid matbordet, leka med sina leksaker m.m. Nu är vi snart där, Penny är jättestadig i nacken, och vill bara sitta upp upprätt så fort hon är vaken och är på en massa sätt inte ett litet paket längre. Och som om det inte vore nog ska vi prata smakportioner under nästa BVC- besök, min lilla bebis ska liksom börja äta m a t. Panik! Stoppa tiden! Jag tar tillbaka allt jag sagt, jag vill att hon ska vara vår lilla bebis lite längre...


Kolla lilla pluttan i babyskyddet för mindre än tre månader sedan (!) Nu ska vi ta bort stödkudden för att hon vuxit ur den


Kommentarer
Postat av: fifi

Håller med dig om att det är dubbelt det där. Det är ju så kul med allt nytt Elly lär sig och jag ser fram emot allt vi ska göra tillsammans när hon blir lite större, men samtidigt är det ju så mysigt när hon är liten! Eller var...

2011-08-06 @ 14:17:01
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0