Romantisk kväll för en

Det blev en sväng in till stan igen på pappans initiativ, och som vanligt nuförtiden kom vi hem med saker till pärtan. Jag köpte ju en overall i torsdags, men nu var vi in på Polarn och Pyret och hittade en jättebra overall som var så himla smidig. Den är inte tjockt fodrad, men Penny är ju så himla varm av sig och svettas lätt så jag tror faktiskt att hon kommer att kunna ha den hela vintern, speciellt om vi kompletterar med fleece och ev. underställ också. När vi kom hem stack pappan iväg på tävling och jag och Penny sjöng (eh, mest Your song av Elton John) och lekte tills det var dags att natta fröken halv åtta. Nu har jag ätit rökta räkor, aioli och ägg och läst en inredningstidning som låg och väntade, helt ok kväll alltså!






Kommentarer
Postat av: JC

Snygg!

2011-08-21 @ 10:21:53
Postat av: fifi

Vilken skön kväll! Jag och Elly sjunger nästan jämt här hemma och ibland blir det en liten svängom också!



Jag tror också på lite tunnare overall och att ha filtar till, det är ju mycket bättre att bara kunna plocka bort en filt än att bäbisen börjar koka i en tjock overall.



Nä, inte riktigt 8, 7925 stannade vågen på!

2011-08-21 @ 11:58:47
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Petra

Hejsan! Pops overall är SUPERBRA! Idun hade sin hela vintern och höll sig varm trots att jag trodde hon skulle frysa, dessutom underbart att inte behöva pilla med vantar. Hade en varm fr Lindex men den passade inte mer än när det blev riktigt freezy (typ -20C)... Kram på er!/Petra

2011-08-22 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0