Sjukstuga

Här är vi fortfarande sjuka, pappan fick stanna hemma från jobbet och ta hand om oss. Det lustiga är bara att man tydligen inte får någon ersättning från Försäkringskassan om barnet är under åtta månader... Det gäller alltså att jag håller mig frisk framöver! Penny mår tack och lov bättre idag, vi har gett henne alvedon och koksaltlösning och det har gett effekt, hon tjoar och tjimmar som vanligt och det går bra att äta igen. Det är förövrigt galet tråkigt att vara sjuk, när man var yngre kunde man ju tycka att det var lite soft att vara hemma med förkylning några dagar. Nu missar jag bara en massa bebisgos och roliga saker vi tänkt göra!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Era stackare!

Jag får se till att hålla mig frisk, för det skulle vara så typiskt om jag blev helt utslagen när Niklas är i Norge…



Elly har gnällt lite då och då, när det har kliat/gjort ont i tandköttet, men det har bara varit korta stunder. Jag hoppas det blir lika smidigt med de 18 kommande.

2011-08-31 @ 19:39:54
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Fifi

Och jag glömde ju att säga krya på er!

2011-08-31 @ 19:40:31
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Petra

Krya på er! Jag säger bara en sak, förkylning+näsfrida=lite bättre! Men det visste du nog redan;)ram på er! Petra

2011-08-31 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0