Sprutor och sånt

Idag var vi iväg och vaccinerade pärtan, jag var lite nervös efter att hört skräckhistorier om otröstliga bebisar. Men det gick faktiskt väldigt bra, hon blev ledsen efter andra sprutan men det gick fort att trösta. Idag har varit en lugn innedag, pappan har fått min förkylning så nu är det hans tur att vara seg. Jag är fortfarande inte tipptopp heller, har ont i halsen och mindre energi än vanligt, jag hoppas bara inte Penny blir smittad och att hon slipper vaccinationsfeber.

Random bild från semestern: Pärtan på första båtturen hos morfar och mormor


Kommentarer
Postat av: fifi

Vad skönt att vaccineringen gick bra! Elly fick ingen feber, hon blev bara tröttare och sov lite mer under dagen.

2011-08-05 @ 19:21:59
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0