Torsdagen

Det blev en heldag ute på byn igår, först Universeums café (rekommenderas inte!) med brudar och bebisar, tyvärr blev vi bara halva skaran tillslut men det kommer nog att vara så lite då och då. Det är ju lite svårt att planera numera, någon bebis var sjuk, någon mamma var sjuk och någon hade haft en dålig natt, och man vet ju hur förlamande trött man kan vara med en spädis. Fast själv lever jag någon slags lyxtillvaro nu när Penny bara äter en gång på natten, i början kunde det ju vara två, tre, fyra gånger...

Efter fikastunden hade varken jag eller Julia någon större lust att åka hem (pappan jobbade över) så vi tog våra barn och gick lite på stan och försökte avhålla oss från att köpa för mycket till de små liven. Men ett sak tokförälskade vi oss båda i, så nu kommer Leonel och Penny glida runt och vara prickiga och fina i höst och vinter!


Och så en bild på världens mest fantastiska unge! För man får väl skryta?  







Kommentarer
Postat av: fifi

Den där prickiga saken hade jag köpt om det inte vore för att jag har snöat in så på nalledräkter!



Och klart man får skryta när man har en sån liten sötPenny!



Ha en fin helg!

2011-08-19 @ 13:01:44
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0