Öppnis

Jag och Penny var till Öppna förskolan idag. Det var trevligt med en hel massa mammor och bebisar, fast de flesta var äldre än pärtan. Jag vet inte om det blev overload på intryck, men när vi kom hem grät Penny som hon aldrig gjort i hela sitt liv och vägrade äta eller sova, ingenting var bra. Tillslut satte jag ner henne i babysittern, började gunga den och log hysteriskt själv och var allmänt käck, och då lugnade hon ner sig och började le hon också. Efter en liten stund la jag ner henne i vagnen och då tokdäckade hon, inte så lätt att vara bebis alla dagar.

Igår var vi iväg och shoppade igen! Men det var bara nödvändiga saker som vanligt, jag behövde verkligen ett par skor att promenera i så det fick det bli, och till ett bra pris på Freeport. Jag har gått långpromenader i conversen vilket inte riktigt funkar i längden, mer stylish dock. Men nu är man vuxen och mamma så det fattades ett par fotriktiga, fula skor i garderoben...


Ute på Brännö en tokvarm dag för några veckor sedan, nu är det höst och jag gillart!






 

Kommentarer
Postat av: fifi

Det blir lätt för mycket för de små, märker det tydligt på Elly ibland, hon kan vara på jättegott humör för att helt plötsligt bli gnällig. Det värsta är när hon varken får ro att sova eller att äta och bara är ledsen.



Nä, långa promenader i Converse är ingen höjdare, även om det funkar bättre för mig nu än förr, förr fick jag alltid ont i korsryggen av dem.

2011-08-22 @ 17:12:33
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0