Projekt

Idag har vi tagit det lugnt, ja Penny är väl inte så produktiv annars heller. Fast jag har iofs satt igång med något jag ett antal gånger högljutt har deklarerat att jag aldrig kommer att göra igen. Nämligen riva tapeter. Jag kände mig plötsligt, eh, inspirerad? Fråga mig om ett par dagar igen hur inspirerad jag känner mig... Det ser ut som ett slagfält i det blivande gästrummet/Pennys rum, och pappan håller på och mekar på ett projekt därinne, så förlåt för röran pappan! Det tog nog iaf musten ur mig, för efter lunch blev jag jättetrött (nattmatningar kan också ha något med det att göra) Jag tyckte då att jag och Penny kunde ta en mysig nap bredvid varandra i soffan, Penny tyckte sådär om förslaget och låg och knorrade en lång stund innan vi somnade båda två. Ikväll hade jag tänkt gå promenad eftersom pappan jobbar sent, och bland annat hämta ett paket som Penny fått, men nu öser regnet ner... Fast det känns ganska härligt efter de senaste dagarnas hetta!


Finaste trötta tjejen i kläder från mormor och morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0