Semester!

Så skönt! Och solen skiner till och med... Det ska bli så skönt att vara tillsammans en hel månad, och det ska också bli mycket skönt att inte ha ensamt ansvar för att roa fröken hela dagarna... Jag läser överallt om små gölliga bebisar som ligger och jollrar på filtar. Penny vägrar ligga platt på rygg när hon är vaken, då ska hon sitta upp och helst bli road med massa tjo och tjim, Jag vet att jag har några tappra läsare med bebisar, hur är/var era vid åtta veckors ålder?

Planen för dagen är att åka till Tjörn och grilla med vänner, och imorgon blir det förhoppningsvis date med en fin hemvändade vän, strålande start på semestern!


Ligga så här är som sagt inte så populärt, snygga dressen kommer från Emma som fyller 30 idag, hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag tänkte likadant när Elly var i Pennys ålder! Jag läste om bäbisar som om de inte sov ordentligt på dagarna, åtminstone gillar att ligga själva, medan Elly bara ville vara i famnen, hela tiden. Nu på sistone har hon börjat uppskatta mer och mer att ligga på en filt. Jag tror det är för att hon kan ta in mer intryck nu och då håller hon sig sysselsatt. Det är klart att hon vill inte ligga där hur länge som helst, men en stund då jag är i närheten går bra. Så håll ut lite så kommer det säkert!

2011-07-09 @ 18:42:13
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0