Cute overload

Gudars så lillskrutt sover! Vi hinner sakna henne en massa under sovstunderna, vi är ju vana vid att hon är vaken mycket. Sover hon igen för all vakentid hon haft under sin livstid nu måntro?... 

Jag dog nästan sötdöden när Penny fyrade av världens gulligaste leenden idag, alla föräldrar tycker väl att deras barn är sötast och jag är inget undantag... Hon har helt underbara skrattgropar liksom ovanför munnen, tyvärr blev det inget kort på dem idag då jag var ensam hemma, och lilla fröken bara vill vara i famnen när hon är vaken. 

Jag och Penny var också iväg och träffade en gammal vän på stan. Hon ska på arbetsintervju i stan imorgon, det vore ju inte helt fel om hon flyttade hit, de få jag kände i stan flyttade ju härifrån när jag flyttade hit...



En bild på Penny ca 10 timmar gammal, shit vad det hänt saker på kort tid!





Kommentarer
Postat av: fifi

Elly sover inte heller så mycket på dagarna, förutom i vagnen när vi promenerar, så när hon väl gör det vet jag knappt vart jag ska ta vägen, så mycket saknar jag henne!



Jag blir så förtvivlad när Elly är ledsen och inte får någon ro och då känner ju hon av det och blir ännu oroligare…usch, det var ingen rolig helg, men idag har hon varit så himla go och pratat och skrattat nästan hela dagen, förutom när hon har sovit och ätit!

2011-07-18 @ 22:20:10
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Johanna - MyShoebox.se - Mamma till Charlie

Vilken sötnos! De första leendena är underbara! Ja, de är de sen också, men de första är något speciellt :)

2011-07-19 @ 21:21:38
URL: http://myshoebox.se
Postat av: fifi

Haha, så här i efterhand är jag ganska glad över att mina päron inte hade råd att köpa märkeskläder till mig :)

2011-07-20 @ 12:51:04
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0