Hot times

På många sätt är sommaren inte min bästa årstid. Jag blir tex alltid klädförvirrad och får för mig att jag måste köpa saker i FÄRG för att jag ser så deppig ut i mina allt oftast svarta kläder. Det brukar leda till att jag köper en massa konstiga plagg som jag aldrig känner mig bekväm i. När det sedan kommer sådana här dagar trivs jag inte med livet på sommaren, man ska ju inte klaga sägs det men jag tycker att det är FÖR varmt. Att svettas konstant har aldrig varit min kopp of tea precis, och jag blir iskall (ha!) vid blotta tanken på att typ åka till Thailand eller något annat sådant kvavt, dallrande land. Sedan gör väl knappast det faktum att jag sitter i en lägenhet i stan det bättre, sådana här dagar förstår jag varför man vill ha hus, jag skulle kunna döda för en altan. Med en sexveckors- bebis har man ju inte alltid lust att ta sig iväg till en sjö eller något heller, då det alltid är lite av ett projekt. Jag LÄNGTAR till Stefan har semester och vi ska åka hem till mormor och morfar. Om någon sitter och trycker på en altan eller två och vill ha besök är det bara att hojta!

Nu har vi iaf varit ute mycket de här två dagarna, i förrgår tog vi en kvällspicknick när pappan kom hem vilket var skönt. Penny var så galet söt i sin lilla solhatt, så jag sprang runt som ett fån efter Stefan som bar Penny och upprepade hur söt hon var, tyvärr tycker jag dock inte kameran lyckades fånga det ordentligt. Hon är ju stilla väldigt korta stunder när hon är vaken också så det är svårt att få till ett bra kort.





Igår var vi iväg och fikade med "mammorna" på Rosencafeét, mysigt som vanligt och en massa barnsnack som vanligt. Vi kan nog klassas som nördar tillsammans, totalt insnöade på ett ämne... På kvällen kom sedan ännu en av "mammorna" på besök och jag fick träffa lilla P för första gången, så söt naturligtvis och så liten. Penny har verkligen blivit stor så snabbt!

Mamma och moms to be, snart är alla bebisar här!
 

Snyggingar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha...ja "totalt insnöade på ett ämne" är en bra beskrivning av oss :) Och det kommer nog inte bli bättre efter att resten av bebisarna kommit ut. Tänk vad många små kompisar Penny kommer att ha snart!

2011-07-01 @ 18:55:49
Postat av: fifi

Åh, jag såg den där söta solhatten på stan härom dagen, nu ångrar jag att jag inte köpte den!



Tack snälla för grattiset!

2011-07-06 @ 20:48:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0