Oh holy night

Ingen bra natt igen... Penny plutt var vaken mellan 18-00.30 igår kväll och det spelade ingen roll vad vi gjorde. Hon. skulle. inte. sova. punkt. Sedan somnade hon äntligen och vaknade hungrig kl 03, sedan toppade hon den härliga kvällen med att vara vaken till 05. Vi var allt annat än pigga och glada kan jag meddela. Nu måste detta ändras, hon KAN inte vara vaken 6-8 timmar i sträck, därför försöker jag nu med något annat. Efter att hon vaknat imorse och ätit, blivit bytt på och varit supercharmig (tur att hon är så söt det lilla trollet!) så försökte jag proppa i henne ännu mera mat, sedan stoppade jag ner henne i vagnen och satte igång att skjuta den. Nu efter en timme och tio minuter verkar hon ha somnat. Min plan är alltså att proppa ungen full med mat och sedan vagna, vagna, vagna, för hon MÅSTE börja sova mera igen för sin egen skull, basta! 


Så här kan det se ut när man är hyfsat avslappnad, observera dock det skeptiskt höjda ögonbrynet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0