Lördag

Av alla dagar jag kan välja att gå på stan så valde jag idag... Inte helt lyckat då jag inte var på värsta solskenshumöret redan innan. Efter att ha stört mig järnet på människor ett tag lugnade jag ner mig och sökte mig till ställen där trängseln inte var så farlig. Vi fick med oss lite julpynt och en prickig klänning som jag tänkte att Penny ska ha på julafton. Efter stadsbesöket for vi en sväng till Gamlestaden och hälsade på pappan på SM, och nu har Penny gått och lagt sig och jag ska väl mest slappa i soffan. Egentligen har jag inte så stor lust till det, jag saknar sällskap och TV/Internet bjuder inte på så mycket underhållning. Men eftersom vi fortfarande inte har några dörrar får jag nog hålla mig lugn så att jag inte väcker lilla damen, imorgon ska vi baka lussebullar utan mjöl, ska bli intressant!

Kommentarer
Postat av: fifi

Uh! Jag tyckte det var jobbigt att bara gå genom stan när vi kom med tåget.



Och nej, jag tolkade absolut inte ditt inlägg som kritik mot mig! Det är bara så intressant att vi upplever det så olika när det gäller hur det "ska" vara. Men jag tror du har rätt; vi som nyblivna mammor är nog ganska känsliga för kritik eftersom det här är så nytt för oss och vi vill ju att allt ska bli så bra det bara kan!

2011-11-26 @ 21:45:40
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0