Freitag

Fredag igen, veckorna går galet fort. Det blev en del promenerande den här veckan (kul att jag har så dåligt minne att jag knappt minns vad vi gjort den här veckan, men hemma har vi iaf inte varit) Idag gick vi till stan och fick sällskap av Anna och Milo, ganska duktigt att gå till stan tycker jag, men vi hann inte gå hela vägen hem då skrutts mattid närmade sig. Ikväll är jag och Penny ensamma hemma, hon sover och jag hänger framför tv:n/datorn och har ätit god mat och lite mörk choklad med smak av kokos, havssalt och pekannöt, satan i gatan vad god den var!



Kolla in den här gobiten! Ett av de fina korten Niklas knäppte förra helgen

 

Kommentarer
Postat av: fifi

Otroligt söt bild!

Och mössan! Jag måste köpa en sån till Elly så hon och jag kan vara mamma leopard och baby leopard i vinter :)

2011-10-16 @ 17:51:29
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0