Seg söndag

Shit vilken trött och seg dag det har varit idag, fast mysig. Jag blir alltid lite stressad först inför tanken att bara vara hemma och slappa en hel dag, jag känner mig liksom onyttig. Men det var väldigt skönt och välbehövligt, och jag motade bort onyttighetskänsla lite genom att iaf rensa ut Pennys byrå. Hon växer ju helt galet mycket så nu behöver hon en massa kläder igen. Vi har surfat lite på resor till London idag, hade inte varit helt fel att åka till Primark och fylla på byrån...

Igår var Anna och Nicklas här och fotade oss en massa, ska bli så himla roligt att se resultatet! Vi har ju knappt ett enda kort på oss alla tillsammans så jag hoppas att något blev bra. Att få lilla skrutt att le visade sig sig vara svårt, så fort kameran kom fram blev hon gravallvarlig... Vi fixade sedan ihop en enkel trerätters och hade en jättetrevlig kväll!


           Nyvaken pärta som har slängt upp kaninen på huvudet

PS. Förövrigt håller jag på att bli tokig på blogg.se, det måste vara världens sämsta bloggverktyg och upplägg. Jag måste flytta bloggen någon dag men jag är för lat D.S

Kommentarer
Postat av: fifi

Duuuu, tror du att vi kan skjuta upp till nästa vecka? Plötsligt blev den här veckan fullbokad och torsdag är den enda dagen jag kan. Till helgen ska vi till Styrsö, så ja… Det är lustigt med mig, för antingen har jag ingenting inbokat eller så har jag allt på en gång...

2011-10-10 @ 22:07:06
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0