Höst

Dålig bloggare på sista tiden... Men det är liksom fullt upp hela tiden. I två dagar har det promenerats friskt. Först en fyratimmarspromenad med föräldragruppen i måndags och sedan ytterligare en med Julia och Leonel i tisdags. Enligt eniro gick vi över en mil i tisdags i backarna i Skatås, bra jobbat! Tänk om det kunde vara så fint väder som i början på veckan hela tiden.

Idag har vi dock inte varit utanför dörren, jag har städat hela dagen, förstår inte vad det där himla dammet kommer ifrån på en gång... Imorgon kommer det mammor och bebisar från vår egen mammagrupp, ska bli så himla roligt! Jag har änligen backat up alla kort också så jag kunde tömma kameran, så nu ska det bli kort igen i den här bloggen!

Kommentarer
Postat av: Killmamman

visst är det skönt med promenader, särskilt nu när det börjar höstas :)

2011-09-28 @ 21:15:19
URL: http://killmamman.wordpress.com/
Postat av: fifi

Nästa vecka passar alldeles utmärkt! Eftersom jag har varit borta några dagar har jag sagt "Vi kan väl ses i helgen?" till jag vet inte hur många..

2011-09-29 @ 20:58:25
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0