Kvällsspöken i sängen?

Penny har tvärvägrat spjälsängen i två veckors tid, det har varit gråt och tandgnissel så fort vi närmat oss den på kvällarna, varför vet jag inte då det har fungerat jättebra tidigare. Hon är ju inne i en utvecklingsfas igen i kombination med tandsprickning, så jag vet inte om det är det som spökar. Vi har inte bråkat med henne utan hon har fått sova tillsammans med oss, hon kanske helt enkelt behöver lite extra närhet just nu. Tyvärr sover jag som en kratta när hon sover med oss så jag har varit aptrött de senaste dagarna. Idag provade jag att lägga henne i spjälsängen (hon sover annars i innevagnen på dagarna) när det var dags för hennes andra nap och förväntade mig protester, men hon somnade på en gång, hmmm... Varför är det så hemskt att ligga där på kvällen och natten?


Vantpremiär hos mormor och morfar, lite konstigt


Kommentarer
Postat av: fifi

Sött med vantarna!



Det kan säkert vara så att hon har ett större närhetsbehov just nu och det kanske kan vara extra stort på nätterna av någon anledning?

2011-09-21 @ 19:53:42
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: MariaMammatillandrea

Jobbigt..... Men allt sånt där brukar ju gå över som tur är, Andrea har också tand sprick ing , så allt ska in i munnen ja hela tiden!! Hur gammal var din lilla ?

2011-09-22 @ 10:00:39
URL: http://Mammatillandrea.wordpress.com
Postat av: fifi

Här tror jag nästan att gröten har varit lättast att svälja och nu ikväll fick hon faktiskt i sig lite :)



Jag och Elly åker till mina föräldrar några dagar och kommer troligen hem på torsdag nästa vecka, men till den helgen kanske?

2011-09-22 @ 20:59:08
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0