Regn regn

Måndag igen och vi har varit iväg till BVC i ösregnet. Jag fick höra att Penny var fantastiskt fin, och fast personalen säkert säger det till alla så blir jag superstolt såklart. I lördags blev det städning som utlovat, jag städade som om mitt liv hängde på det medans pappan tog hand om sin dotter. I söndags var det plötsligt sommar igen till min besvikelse, sommar och den mera avklädda klädsel den fodrar har liksom inte varit min kopp te i år... Vi tog en sväng till Liseberg och plockade upp lite mera nallar och sedan avslutade vi dagen på grekiska favoritrestaurangen. Där på uteserveringen i eftermiddagsolen blev jag sams med sommaren igen, den kan ju vara ganska trevlig ibland.

Först den obligatoriska gulliga bilden...




Sedan en bild på hur det också kan se ut, får se om pappan tvingar mig att ta bort den...


Kommentarer
Postat av: fifi

Ja, men visst blir man stolt när de på BVC säger att ungen är fin? Det spelar ingen roll hur många de säger det till!

2011-09-05 @ 17:24:12
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0