Tisdag

Igår tog vi oss iväg till öppnis en liten stund, men det var mest större barn där så det var väl sådär roligt, men Penny satt och tittade med stora ögon på aktiviteten runtomkring. Hon ville också gärna leka med lite saker där, men helt ärligt får jag lite bacillskräck eftersom alla ungar där stoppar leksakerna i munnen... Idag hade jag funderingar på att åka in till stan en sväng men vädret är direkt avskräckande, så vi stannar hemma och tvättar och packar inför morgondagen. Imorgon tar nämligen jag och Penny tåget 60 mil upp till mormor och morfar, jag är lite nervös över den långa tågresan själv med skrutt... Igår fyllde också lilla fröken fyra månader, cräjzy! Pappan kom hem med presenter efter jobbet, jättefina förvaringsboxar till Pennys leksaker i form av stora legobitar från sally bazar. En stor gul, en mindre grön och en liten rosa.


Kommentarer
Postat av: Fifi

Grattis till Penny! Och de där legolådorna är så snygga, är lite sugen på att köpa några till Elly.



Hoppas resan går bra, det gör den säkert!



Förresten, ska vi ses sen när ni har kommit hem?

2011-09-13 @ 20:50:00
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Fifi

Hoppas resan gick bra nu då, tuff du är som åker själv med Penny så långt! Och hoppas den där fasen är över snart, det är så jobbigt när de inte vill sova på kvällarna…



Vad kul :)

2011-09-14 @ 18:50:46
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0