Hemma!

Nu är vi hemma igen efter fullproppade dagar i norr, vi hann träffa en hel massa fina vänner och släktingar. Tågresorna gick jättebra, Penny är bara världens bästa, glada unge. Jag hade bara inte tänkt så mycket när jag bokade hemresan, så hennes rutiner blev lite upp och ner igår vilket märks direkt i form av två nattmatningar. Penny är så inkörd på sina tider vilket ju för det mesta bara är positivt, men blir det inte som vanligt så påverkas hon på en gång som sagt.

Idag tänkte jag att vi bara skulle ta det lugnt, för jag kände mig också totalt slut igårkväll när vi kom hem. Imorse när vi vaknade kom jag dock på att det var den tjugonde, och att vi skulle träffa föräldragruppen på biblioteket i Härlanda. Det var trevligt att träffa ännu fler mammor och bebisar och på mändag bokade vi in en promenad tillsammans. 

Vi får också ändra oss angående smakportionerna som vi hade tänkt vänta lite med. Det känns helt enkelt som om lilla fröken är mer än redo för något annat än ersättning. Jag tror att vi ska börja med lite grötsmakis idag så att vi snart kan byta ut något mål mot gröt. Penny har även tänder på g nederkäken så allt ska in (ibland med milt våld) i munnen, och hon sitter allt som oftast med hela handen inne i munnen.

Kommentarer
Postat av: fifi

Hoppas det går bra med gröten! Elly har fått några grötsmakisar och hon gillar det, men sväljer inte ner så mycket...

2011-09-21 @ 19:55:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0