Onsdag

Penny sov faktiskt hela natten inatt också, men hon vaknade och ville ha frukost redan kl sex, liiite tidigt även om det är då kära pappans väckarklocka ringer. Jag tyckte att vi kunde somna om i vår säng, men Penny hade ingen vidare lust med det men tillslut så somnade hon ändå. Jag har undrat över det där förut: Somnar jag för att hon slutat grymta och somnat, eller somnar hon för att jag somnat och hon inte får någon respons?

Idag har vi varit på Östra sjukhuset för återbesök hos min sjukgymnast för att kontrollera bristningarna jag fick under förlossningen. Jag gruvade mig rejält för besöket men tack och lov slapp jag en smärtsam undersökning den här gången. Jag har ju fortfarande ganska mycket besvär, men vi konstaterade att jag trots allt blivit lite bättre sedan sist.

Jag har också fortsatt riva tapeter i Pennys rum, det projektet avstannade ju under sommaren men nu är jag snart klar. Penny har gjort det vanliga: käkat, chillat, kicksparkat i babysittern, gymmat och lekt med leksakerna. Jag försökte knäppa lite kort men det är ju som vanligt nästan omöjligt att ta bra kort med min nya kamera, jag är galet missnöjd med den trots en grundlig research innan köpet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0